Počet firem, které dnes nejsou na internetu, se stále snižuje. A vůbec se není čemu divit – kdo chce pořádně rozjet své podnikání, být vidět, být k nalezení, a prodávat širšímu okruhu zákazníků, než jaký najde ve své obci, musí mít nutně webové stránky. Jenže pouze pěkný web už dnes nestačí. A to zatím zdaleka všichni nevědí. To je ta hlavní příčina, proč je mnoho lidí zklamaných, protože jsou na internetu, kde se plánovali zviditelnit, ovšem návštěvnost jejich webu je minimální, takže je zřejmé, že vidět nejsou. Chcete být lidem na očích? Jestliže jste se vypravili na internet za účelem podnikání, a je jedno v jakém oboru, pak musíte na výše zmíněnou otázku nevyhnutelně kladně odpovědět. Být vidět, to je základem úspěchu, ať už jde o prodej v kamenném obchodě, anebo v tom elektronickém. Ovšem na internetu je dobrá viditelnost pro vysokou návštěvnost vyloženě klíčová. Zatímco ve městě na vaši kamennou prodejnu dříve anebo později prostě někdo narazí, na internetu to tak nefunguje – ani po letech vás nikdo objevit nemusí. Kde se nejlépe zviditelníte? Otázka tedy zní, jaký způsob propagace zvolit, a zda vsadit na internetový marketing. Reklama jako taková nabízí celou řadu různých nástrojů, které vás pomohou dostat do povědomí lidí a zvýší návštěvnost vašich webových stránek. Záleží tedy na vaší volbě, čemu dáváte přednost. Nástroj, který pro zviditelnění zvolíte, by měl jistě souviset s vašimi plány do budoucna, a s tím, co ostatním nabízíte, na jak širokou cílovou skupinu se zaměřujete. Mnohdy k úspěchu na internetu bohatě postačí dobrá pozice ve vyhledávačích, se kterou vás už žádný potenciální zákazník nepřehlédne. Pokud jde o vyhledávače, pak nutně potřebujete dobré seo, správně vybraná klíčová slova, dobře nastavené webové stránky a pravidelný linkbuilding od Seolight. Optimalizace webových stránek pro vyhledávače vaši návštěvnost spolehlivě zvýší.